[LINUX:1194] Re: KDE

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Tue, 29 Sep 1998 00:36:51 +0300 (EET DST)

Merhabalar,
GTK,Tcl/Tk,Qt gibi toolkitler X ortaminda program yazmak ve calistirmak
icin kullanilan arabirimlerdir.Slackware 3.5 ile birlikte;
Tcl/Tk 8.0
GTK 1.0.2
Qt 1.33
standart olarak gelmektedir.(Gtk,eger Gimp kurarsaniz kuruluyor,digerleri
ise secime bagli)
Genelde yeni yazilan programlarin icinde "configure" adli programciklar
var.Bu programciklar sizin sisteminizi tarayarak istedigi (required) lib
ya da program parcalari var mi yok mu diye bakabiliyorlar.Bunlari
kullanmaniz zaten bircok programda zorunludur cunku configure sonuclarina
gore Makefile hazirlarlar.README ve INSTALL dosyalarinda gereken libler ve
programlar yazilir genelde.Iyi calismalar.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail : aozturk@ispro.net.tr
Voice : +90-232-2463992