Re: [LINUX:1022] Re: 17 inch ekran

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Fri, 18 Sep 1998 14:34:56 +0300 (EEST)

Merhabalar,
Oncelikle monitor 17 inch degil 20 inch yanlis yazmisim sanirim bir onceki
mailimde.Monitoru linuxta S3 DX/V2 (1 Mb bellek) ve Win98de S3VirgeVX/DX
(4 Mb bellek) denedim.Ancak 1280x1024 denememe ragmen verimli goruntu
alamadim.Webden monitorun vertical ve horizantal refresh ayarlarini
ogrendim.Ancak celiskili rakamlar elde ettim.
Saniyorum sizin Samsung marka monitorunuz Multisync bir monitor.Bendeki
monitor ise Fixed frequency.Yani ekran kartlari direkt olarak goruntu
gonderemiyor sanirim.
Birazdan Sony'ye bir mail yazacagim.Bakalim onlar ne diycek bu ise :)
Cunku sirkette bu monitorden iki tane var ve yaklasik 1 yildir oylece
yatiyorlar.Bende hazir linux calistirirken deneyeyim dedim.Daha once bu
monitorler sirketin eski calisanlari tarafindanda denenmis.Yaani ben 6. ya
da 7. kisiyim :) Bu kisilerden win98 beta iken 2 Mb S3 ile basarili
olanlar var sanirim ancak kendilerinden fazla bir bilgi alamadim.Sonuc
olarak napmali ne etmeli bilemiyorum.Olayin linuxla bir ilgisi yok
aslinda.Ancak belki listede kullanmis olanlar vardir diye yazdim.Kusura
bakmayin zamaninizi aldim.Iyi calismalar.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail : aozturk@ispro.net.tr
Voice : +90-232-2463992