Re: [LINUX:889] 3.5 te ne farklar var?

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 14 Sep 1998 18:49:24 +0300 (EEST)

On Mon, 14 Sep 1998, Tanju Aktug wrote:

> Listeyi bir sure izlemedigim icin kacirmi$ ve bayat bir soru sormu$
> olabilirim. Oyle ise affedin....
>
> Bu dergilerin dagittigi Slackware 3.5 surumu ile, daha once ODTU'den
> dagitilan surum arasinda ne gibi farklar var. i$leyen sistemlerimizi
> yeni surume guncelleme yapmaya deger mi? Ya da bu tur guncellemenin
> kolay bir yolu nedir?
ODTU'nun dagitmi$ olduGu Slackware 3.4,
EGer sistem Uzerindeki bugluri kapatmi$saniz sorun olmaz..
Yalniz bildiGim kadariyla 3.4 ile Kernel 2.0.30 geliyor.. Bu da Nuke gibi
exploidlerle sorunluydu kernelinizi gUncellerseniz ayrica Ba$ka
paketlerdeki sorunlarida yeni sUrUmlerle deGi$tirirseniz sorun kalmaz..
Bu arada ne yazik ki Slackware Uzerinde upgrade yapmak pek akillica
deGil..
EGer illede ben yeni sUrUme geCeceGim diyorsaniz o zaman Onemli kisimlari
yedek alin ve sistemi ba$tan yUkleyin..
Bu arada sanirim Redhat'te pek sorun olmuyor bu upgrade..
iyi gUnler..
dS