Re: [LINUX:640] Re: PC-NET Kar$ila$tirma!!

Ali Hakan VURAN (hakan@agr.ege.edu.tr)
Mon, 7 Sep 1998 16:47:44 +0400 (EET DST)

On Sat, 5 Sep 1998, Orhan Berent wrote:

> Deneme amacli olarak bizdeki bir fakultede NT uzerine Web server kuruldu.
> Iki kisi baglaninca makina gocuyor.Dediginiz gibi ayakustu karsilastirmalar
> yapiliyor.

oncelikle bir microsoft savunucusu degilim ve boyle bir tartisma
listesinde bu kadar abuk bir mail gormek beni uzdu.
bu liste linux kullanicilarinin sorunlarini cozmek ve linux in
ozelliklerinin, zayif ve ustun olan yonlerinin tartisildigi bir liste.
elbette cesitli karsilastirmalarda gozune alinan kriterlere gore degisik
sonuclar alinabilir. bunlar hicbir zaman ayak ustu test olarak
degerlendirilemez.
evet fakultede deneme amacli, bir makina uzerinde Windows NT Server
kurulmus olabilir. bu kurulan makinanin ozellikleri nedir? bu
belirtilmemis. daha sonra uzerinde kullanilan web server nedir? Internet
information server ise hangi versiyonu kullanilmistir vs. bunlardan sonra
alinan sonuclar belirtilmemis.
daha ayrintili testler ve karsilastirmalar microsoft sitesinde her urunle
ilgili bulunmaktadir. hicbir mantik bu kadar ciddiyetsiz bir
sekilde bir urun icin iki kisi baglaninca gocuyor diyemez. belli ki ya
makinanin ozellikleri urunun istedigi ozelliklerden dusuk veya kurulum
sirasinda yanlis bir islem var. eger bu konu ile ilgili fazla bir bilgiye
sahip degilseniz oncelikle urunle ilgili bir arastirma yapmalisiniz ve
sorunlar ile ilgili degisik tartisma listelerinden yardim almalisiniz.
buna gore bir konuya bir yorum getirebilirsiniz.
unutmayin ki bu maili atarken hic kimsenin degerli vaktini almaya hakkiniz
yok. ve burdan tum liste uyelerini herhangi bir konu ile ilgili yorum
yaparken oncelikle arastirma yapmaya daha sonra goruslerini bildirmeye
davet ediyorum.
boylelikle liste amacina ulasicak ve geyik bir liste olmaktan
cikip linux ile ilgili bilimsel konularin tartisildigi bir liste haline
gelecektir.

Ali Hakan VURAN
Microsoft Certified Professinal