Re: [LINUX:621] Re: PC-NET Kar$ila$tirma!!

Kadir Tetik (kadir@likya.iyte.edu.tr)
Fri, 4 Sep 1998 13:09:18 +0300 (EEST)

hayir cd de root da slakware dizini var ve a1 a2... vb. dizinlerde
slakware adindaki bu dizinin icindeler bende kurulacak dizine
/mnt/slakware yaziyorum
ama bulamadim diyor.

dizinin yolunda bir yanlislik yok.
mnt dizini icinde cd-rom icindeki dosyalari ve dizinleri gorebiliyorum.

ama install ederken bulamiyor.
cdrom um 12x lite on ve icindekileri mnt icinde gorebiliyorum.

daha baska ne yapabilirim ki.???

iyi calismalar