Re: [LINUX:602] Re: (no subject)

BAHADIR ARMAGAN (armagan1972@geocities.com)
Tue, 04 Aug 1998 15:09:01 +0300

Elimdeki Red Hat 4.2 imi$. Verdiginiz adreslerden fips, rawrite, boot.img,
supp.img cektim. Bu arada cd'deki dosutils directory'si bombos. Burada olmasi
gerekip de cekmem gereken baska birsey var mi? Chip gibi bir dergiye bunu
yakistiramadim. Beni bu kadar ugrastirdiktan sonra hic vermeselerdi daha
iyiydi. Herneyse Harddiskim su anda zaten ikiye ayrilmis durumda. Sanirim 3
kisma ayirmak gerekiyor(di mi?). Bir soru daha: fips, boot.img, supp.img
cektigim red hat ftp'si sanirim 5.0'di. Versiyon farkindan dolayi bir problem
olur mu? Bunu bilmeden fipsi kullanmak, ve kuruluma gecmek istemedim.
tesekkurler.