Re: [LINUX:359] Re: 9.1 Gb disk

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Tue, 25 Aug 1998 09:31:25 +0300 (EEST)

On Mon, 24 Aug 1998, Cagdas Funda wrote:

> 4 CPU'lu makina uzerine kurulacak i$letim sistemi konusunda Red-hat veya
> slakware arasinda secim yapmak icin, HeavenBBS'de bir oylama yapildi.
> Sonuc a$agida. Saygilarimla...
> Cagdas.
>

> 10. (#194) Love Aug 21 21:07 Linux
>

> 4 CPU'lu bir makinaya assagidakilerden hangisi daha iyi gider?
>
> A-) Linux slakware, vote 10 a
> B-) Linux red-hat, vote 10 b
> A : 157 B : 469

ArkadaSIm hangi linux daGItImInI kullanma iSi zevk iSidir sadece. Ben
iSimi Slackware de daha kolay hallederim sen ise RedHat'ta bi baSkasI Suse
de belki Debian'da, Caldera da halleder.
Yani sizin oylamanIz yeSil mi daha gUzel bi renktir yoksa mavi mi
gibisinden birSey olmuS. Komik geldi bana.
Ikisinin birbirine gOre avantaj ve dezavantajlarInI sIralamIS olsaydInIz
daha yararlI bi iS yapmIS olurdunuz diye dUSUnUyorum.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __