Re: [LINUX:292] 9.1 Gb disk

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 20 Aug 1998 12:44:54 +0300 (MEST)

On Thu, 20 Aug 1998, Levent Dikmen wrote:
> Bir adet 2x9.1 Gb Raid Hd.li kocaman bir serverimiz var. Buna tabiki
> linux yuklemek
> istiyorum. Yaklasik 3000 user acilacak ve tüm internet servisleri
> kullanilacak.
> sorunum ise:
> 1-Acaba bukadar kisi ve tüm internet servislerini kaldirirmi?

yeterince "kocamansa" kaldırır. Kocaman'ın tanımında anlaşmak baabında
daha detaylı bir konfigürasyon bilgisi gönderebilir misiniz?

> 2-Partition yapmak istedigimde 4 Gb dan fazlasini gormuyor.

:( linux'ta denemedim...

> 3-Vazgecip NT mi kurayim :))

bu tümüyle ne hizmetini ne biçimde vermek istediğinize bağlı... UNIX'ler
konusunda deneyimli değilseniz ve örneğin sadece bir dosya sunucusuna
ihtiyacınız var ise NT daha iyi bir alternatif olabilir... Gülünecek bir
tarafı yok... :)

sevgiler,
bd