Re: [LINUX:1982] Re: leaseline bir hat

Ugur ELCI (uelci@tubitak.gov.tr)
Thu, 23 Apr 1998 17:45:19 +0400 (EET DST)

On Thu, 23 Apr 1998, Yavuz Selim Komur wrote:

> Bu saydiklarin icin 32 cok bile.. Ayrica benim Xwindow islerime dahi
> yetiyor.. ayrica Firewall, proxy etc etc...

valla Linux bu.... 8 MB Ram'de dahi sorunsuz CalISIyor..
X kullanmayacaksanIz tabii..
Hali hazIrda 8 MB RAM'le CalISan 486 DX-33 olan ve
ayder.tetm.tubitak.gov.tr dediGim zaman bazIlarInIzIn hatIrlayacaGI TR'In
ilk Linux'u sayIlabilecek makina hala taS gibi.. hiC bi sorun CIkarmadan
uptime sUresi 25-30 gUnlere kadar CIkabiliyor.. Makinada Proxy'de
CalISIyor DNS'de tutuluyor Web ServerlIk da (Virtual'da dahil) yapIlIyor..
Ftp serverlIk deseniz o da var.. hatta ftp serverIn bir kIsmI samba'dan
mount edilmiS durumda...

SaygIlar..

> Selamlar.
> ---------