Re: [LINUX:1493] CD Hakkinda

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Mon, 30 Mar 1998 13:32:52 +0300 (MEST)

On Sun, 29 Mar 1998, Erkan Tuzel wrote:

> Selam

Selam.
> ODTU nun dagitmis oldugu CD ve kitap elime gecti. Cok guzel hazirlanmis.
> Emegi gecen herkese tesekkur ederim. Yanliz bir turlu /dokuman dizinini
> bulamadim. Belirtildigi uzere boyle bir dizin olmasi gerekiyor ama ben
> bulamadim. Acaba CD nin iceriginde degisiklik mi oldu ? Turkce dokuman
> dosyalari kaldirildi mi ?

/dokuman dizini uzerine iki rivayetim var. Ya boyle bir dizini yarattim,
icine dokumanlari koydum, sonra bir sekilde (?) silindi ya da ilk once bu
dizinin varligini BENIOKU.TXT dosyasina yerlestirdim ve sonra gerekli
dokumanlari yerlestir(e)medim.

Her iki durumda da bu dizin CD icine girmedi. CD'de benim bildigim iki
yalnislik daha yapildi. :-(

1. Staroffice programi hatali cekilmis ve acilamiyor.
2. CD'yi okuyabilmek icin bilgisayarinizda Windows 3.1 ya da Windows 95
bulunmasi gerekiyor. Zira CD'nin en tepesindeki slackware dizini 9
karakterden olusuyor ve MSDOS tarafindan gorulemiyor.

Sevgi, saygi, hayatta hic bir sey mukemmel degil :)
Gorkem