Re: [LINUX:1284] Re: yardim...

cem ispir (ispircem@boun.edu.tr)
Wed, 25 Mar 1998 01:10:10 +0300 (MEST)

On Mon, 23 Mar 1998, Taner Karagol wrote:

> elinde sadece bir ip numarasi varsa, virsual host tanimlayamazsin.
> virsual host icin kullanabilecegin birden fazla ip olmasi lazim.
> yani linux makinan birden fazla ip numarasina cevap vermeli(ip aliasing).
> DNS in nerede oldugu onemli degil.

onceden soyledigim gibi , apache 1.2 CNAME kayitlari ile virtual hosting
yapabiliyor ancak yeni browserlar kullanilarak ( i mean netscape 3.0 ve
ustu ) eski browserlari da pek fazla kullanan oldugunu sanmiyorum ...

iyi calismalar ;

cem ispir

"How should I know if it works? I only coded it."
--- ---

*** please use cem@buec.ee.boun.edu.tr for personal communication ***