Re: [LINUX:1280] Re: Nilufer'in linux ogrenme istegi uzerine

Arif Özgür (ozgur@ume1.mam.gov.tr)
Mon, 23 Mar 1998 12:09:41 +0200

Merhaba,
Istanbul ekibine bende katilim ve destek vermek isterim. Murat Balkas'in
bahsettigi yer bu is icin bicilmis kaftan. Olmazsa da yeni yer alternatiflerini
birlikte dusunelim.
Disardan Istanbul'a gelecek arkadaslarin Bayram tatilinde bulusalim teklifi ne
kadar makul olur bilemiyorum. Cunku bir cok ogrenci arkadas memleketine gidiyor.
Calisan arkadaslarin bicoguda tatil icin Ist. disina cikiyor.
Son bisey daha; bu olusumun katilimcilarini yavas yavas belirleyip birbirimize
ozel mailler gondererek haberleselim. Listeyi daha fazla mesgul etmeyelim.Benim
posta kutumda su ana kadar 5- 10 isteklinin e-mail adresleri var.
Maillerinizi bekliyorum.
Selamlar..

Arif Ozgur
TUBITAK U.M.E.Bİlgi İslem Merkezi