Re: [LINUX:1235] Re: ben nilufer linuxu ogrenmek istiyorum

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Fri, 20 Mar 1998 16:24:21 +0200 (EET)

Simdi arkadaslar;

Evet birisi anlatinca daha bi iyi ogrenilirde; bir cok konuda, linux bi
parca farkli olmak uzere, kendi kendinize ogrenmek durumunda olacaksiniz;
bazen de 10 olan bir sseyin size 1'i verilecek diger 9 unu kendiniz
ogrenmek zorunda olacaksiniz;

Bunu goz ardi ettiginiz ve hep birilerinden bir seyler ogrenme yolunu
tercih ettiginiz anda BITTINIZ . Acik soyluyorum!
Kendinizi baslamadan bitti sayabilirsiniz;

Internet Kutuphanesini etkin bicimde kullanmayi ogrenmek lazim!
Alin benden size 2/10 -- 8 ini kendiniz arayin :)

http://ftpsearch.unit.no/ftpsearch --> FTP sitelerinde dosya aramak icin
ornek "sniffer" kelimesini aratin, nedir bu SNIF SNIF !!!

http://www.lycos.com --> yahoo felan gibi bi yer;
bir alternatif var; secenekler den

PICTURE/SOUND/WEB/ .. var burdan direk bir mp3 yada GIF e ulasabilirsiniz;
Siz "Eye of the Tiger" in music ini ararken, Asya kaplanlari hakkinda her
bi sey ogrenmis olmassiniz :))

Hadi bye;

~ Sait K. -- METU-CC
Middle East Technical Univ. -- USG-ADV