Re: [LINUX:1235] Re: ben nilufer linuxu ogrenmek istiyorum

Can BAYSAL (baysalc@boun.edu.tr)
Fri, 20 Mar 1998 13:55:43 +0300 (MEST)

Selam;
Bir tecrubeli olarak sunu soyleyebilirim, birinin anlatmasiyla
ancak makinanin nasil acilip kapanacagini dogru durust ogrenebilirsiniz.
En az 15-20 kere sistemi dagitip batirip yeniden install etmeden bir halt
ogrenemezsiniz..

Can