Re: [LINUX:1227] Aceleci bir Linux kiSisi

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Fri, 20 Mar 1998 00:04:22 +0200

http://linux.org.tr/lis
veya http://linux.org.tr dan Linux İşletim Sistemi kitabında X Window ayarları
kısmına bak,
güzelce açıklanmış orda..
kabaca anlatmak gerekirse;
önce SuperProbe ile ekran türünü öğreniyorsun..
sonra da XF86Settup (grafik arayüzlü) veya xf86config (text) arayüzlü bir
konfigürasyon programı yardımı ile X arayüzünü ayarlıyorsun.. bundlardan önce X
için gerekli paketleri install etmiş olduğunu umuyorum :-)
kolay gelsin
PS: Akgül Hocam gerçekten de kolay gelsin demek lazımmış :)

--
O G U   I n t e r n e t    S y s t e m     A d m i n