Re: [LINUX:1015] Re: MS'un somurge dunyasi

eylul (eylul@null.net)
Fri, 13 Mar 1998 00:04:20 +0200

-----Original Message-----
From: Koray Peksayar <koray.peksayar@usa.net>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: Thursday, March 12, 1998 6:42 PM
Subject: [LINUX:1015] Re: MS'un somurge dunyasi

Selamlar,

> Gelelim MS'in Fiyat politikasina. Burda yazilanlara kesinlikle
> katiliyorum. Fiyatlar Turkiye sartlarina gore cok cok yuksek. Ama
> surasida bir gercek. Simdiye kadar MS ya da BSA kalkip hic bir
> universite ogrencisini ya da bir ev kullanicisini basmadi.

Yanılıyorsun. Ben amatör bir BBS sysop'uyum. Bir sysop arkadaşım baskına
uğradı. Üniversite öğrencisiydi. Kendisine ne bir belge imzalatıldı ne de

:)) Koray beni animsamadin galiba... Ben Eski Eylul CAT BBS SysOp'u...
Yanilmiyorsam Bu soyledigin olayda o BBS'in SysOp'unun lisansiz yazilimlari
BBS araciligi ile dagittigi soylentisi ayyuka cikmisti. Yani bu SysOp'un
kendi halinde bi ev kullanicisi oldugunu soylemek biraz zor...
sevgiler,
Halil TAS
eylul@null.net
http://www.homnet.com