Re: [LINUX:944] Re: [linux-dist] CD basimi hk.

Adem MECiT (bbm548@eti.cc.hun.edu.tr)
Tue, 10 Mar 1998 09:21:18 +0300 (MEST)

On Mon, 9 Mar 1998, Giray Devlet wrote:

> toplam CD 663 Meg civarinda ... install, source .... hepsi ...

> Evet bu ihtimal var ... eger bizim belirledigimiz dizin yapisina uyulmaz
> ise cd'den install etmek mumkun degil ... yada dedigin gibi eger isimler
> RockRidge extension'suz bir cd'de sorun cikarticaktir ...
>

> tabiki su andaki cd oyle ...
>
> ~~~~
> Bu arada, bence birden cok dergi turkuaz'I cd olarak vermesinde (dogru
> durust verdigi surece ...) bir sorun yok. Dagitim ne kadar cok
> 'available' olursa o kadar cok kullanilacaktir, yaginlasicaktir.

Arkadaslar bence CD konusunda hizli ancak bir o kadar da saglam adim
atilmak zorunda. Bence dergilerin Turkuaz Cd'sini vermesi konusunda
pazarlik gucu bizden tarafta. Eger adamlar olmasi gerektigi gibi
veremeyeceklerse bence vazgecilmeli. Cunku kurulumu zor olacak olan bir
dagitimin insanlar uzerinde olumsuz etki yaratacagini dusunuyorum. Bence
bu konuda calisan arkadaslar biraz dikkatli olsunlar.

Adem Mecit

ademm@hun.edu.tr

- http://www.linux.org.tr --- Burak'in pembe coraplari gibin...