Re: [LINUX:937] redhat 5.0 kurulumu OFF TOPIC GALIBA (VALLA BANA SORARSANIZ DEGIL AMA BEN ONLEMINI

Cihan Ozgen (cihan@ozalp.com)
Mon, 9 Mar 1998 13:51:47 +0200

-----Original Message-----
From: turgut <tax@comnet.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: Monday, March 09, 1998 10:07 AM
Subject: [LINUX:937] redhat 5.0 kurulumu

>1 haftadan beri panik halinde nasil kuracaz dedigimiz
>redhat 5.0 'i kurduk . everyting secenegi ile hallettik
>hatta cok kolay bile geldi slackware den sonra :))
>herkese gosterdikleri ilgi ve yardim istegi icin tesekkurler

ne yazikki gecen hafta mailllerimi okuyamamanin izdirabini bugun
maillerimi okurken fazlasi ile cektim.
Belki bende profesyonel . bir linux ci degilim ama bazi seyleri daha onceden
yapmis
biri olarak istanbuldaki arkadaslarla kafa patlatmayi, becerememe ve
becermeyi
yasamak isterdim..
Herneyse, bu mailin ana temasi su : Ankarada linux camiasi istanbula gore
biraz
daha oturmus galiba (ozellikle universiteki hocalarimiz ve bir kac sIkI
bilgisayarci
sayesinde :) )
gonul isterki istanbuldaki bizlerde onlar gibi etkinlikler yada dayanisma
benzeri
bir seyler sergileyebilelim, bazen bunun icin bir seyler yapabilirmiyiz
diye
kendime sormuyor degilim :) eger bu konuda yardimci olabilelecek
abilerimiz,
hocalarimiz, arkadaslarimiz varsa bu konudaki her fikire, dusunceye
etkinlige
acik oldugumu bildirmek isterim...Bu konuda yapilacak her calisma icin beles
insan
gucu olarak yardima hazirim...

:)

not: elimde RH 5.0 ,slackware 3.4 debian 1.3 var. Eger ihtiyaci olan
arkadaslar varsa
paylasmaktan zevk alirim.

ayrica aktif bir NT ve 95 belki ilerde exchange kullanicisi olarak (hatta
NT admini oldugum
konusunda laflar var.) BSA ve M$ improtorlugu konusundaki tum aciklamalara
gonulden katiliyorum.