Re: [LINUX:760] Web autorization

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Fri, 27 Feb 1998 13:54:36 +0200 (EET)

On Fri, 27 Feb 1998, Batuhan OKUR wrote:

> Selam;
> Apache web server+slackware 3.3 kullaniyorum.
> Serverimden web hizmeti alan kullanicalara nasil sifre sorarim?
> ve bu sifre ve username kullanimini nasil passwd fileindakiyle ayni
> haline getirebilirim.(Web hizmeti alirken bir directory e girmek
> istediginde username ve pass sormali ve bu kombinasyon login olurken
> kullandigiyla ayni olabilirmi?)
> Tesekkurler
> Batu

Sorunuz hiC aCIk deGil.
KullanIcIlarIn web hizmerti alIrken ne demek bir kez ben hiC birSey
anlamadIm. web sayfalarInIzI gOrmek isteyenlere mi password sormak
istiyorsunuz.
eGer Oyle ise
http://hoohoo.ncsa.uiuc.edu/docs-1.5/tutorials/user.html
adresine bakabilirsiniz. Ama sorunuz bu Sekilde pek gOzUkmUyor.
Bir soru sorup yardIm almak istiyorsanIz bende daha aCIk Sekilde
anlatmalIsInIz ne istediGinizi.

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.