Re: [LINUX:601] Re: Nuke!

Zafer Berber (zafer@prizma.net.tr)
Thu, 19 Feb 1998 08:49:24 +0200

selam murat
eski adreslerine mail attim geri geldiler (star ve linux.org.tr deki)
herneyse ,ilk once time100 icin tesekkur ikinci olarak kerneli derledim
diyelim acilista hata mesajlari aliyom bu hata mesajlarini ortadan
kaldirmak icin illa kerneli bastan derlemem mi lazim son olarak IPFwadm.
diye bisey yazdin ne oldugunu bilmiyom ehuehu nuke icin galiba nerden
alabilecegimi soylermisin simdilik bu kadar tesekkurler.