Re: dosya parcalamak

cagin@ceng.marun.edu.tr
Tue, 10 Feb 1998 07:54:59 +0200 (EET)

Norton Commander'i veya Windows Commander'i nereden indirebilirim?
( tr icinden bi yansi tercih sebebidir...). Eger "split" sonunda olusan
dosyalar "cat" ile birlestirilebiliyorsa (birlesen dosya orijinali
gibi is gorebiliyorsa, mp3 icin mesela) buna da gerek kalmayacak. Ama
bunu henuz denemedim.

Bu arada soruna gelen cevaplardan "tar" ile ilgili olani
arastirdigim kadariyla sadece tgz'lenmish dosya diskete sigarsa gecerli.
Yani elinizdeki dosyanin sikistirilmis hali de diskete sigmiyorsa (mp3
mesela) bu yol ise yaramaz.

Bunun yaninda dosya sikishmasa bile onu belli sikishtirma
programlariyla disketlere bolmek mumkun olabilir. M$'in winzip'i ilk
aklima gelenlerden. Linux icin boole bi program var mi? ( gene
arastirdigim kadariyla gzip, tar ve zip bunu yapamiyo.)

Sevgi, saygi, etc...