Re: [LINUX:240] newusers komutu icin gerekli file satiri

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Tue, 10 Feb 1998 10:39:37 +0300 (EET)

On Tue, 10 Feb 1998, Emre Ozen wrote:

> Degerli Arkadaslar,
> newusers'le yeni bir acc. acmak icin file kullaniliyor.
> Helpini okudum okudum bi bo.. anlamadim. Bilen biriniz lutfen bana
> bu file icerisinde olan bir satirin nasil olmasi gerektigini ornek
> olarak atarsa sevinirim.

newusers, ikide bir adduser yazip olusturmamak icin batch seklinde user
acmaya imkan veriyor.. Ayrintisi icin `man newusers` fakat, temel olarak
user: passwd yeterli... (Her satira bir user yazin,
CTRL-D yaptiginizda tumunu kendisi olusturur...)

> Simdiden tesekkurler,
> Emre OZEN

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]