Re: [LINUX:180] response zamani sorunu

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Fri, 6 Feb 1998 15:28:21 +0200 (EET)

On Fri, 6 Feb 1998, Cihan Ozgen wrote:

> elimdeki slackware 3.4 (2.0.3) ve redhat 5.0 olan iki makinadada ayni sorunu
> yasiyorum..
> kisaca durum su:.baska bir makinadan bu makinalara ftp,telnet yada http yolu
> ile baglanmaya calistigimda cooooook gec cevap aliyorum. makinalar ayni

ftp ve telnet de linux karCI taraftan ident almaya CalIStIGIndan belki
biraz gecikme olabilir. Ama sizin dediGiniz kadar Oyle Coooook da deGil.
ncsa telnet de ben de gecikme bir gecikme olduGunu farkettim. Ama Cok deGil.
Ama http de bOyle bir sorun olmamasI lazIm. linux-linux arasInda bir
denemeniz oldu mu acaba? Yani ne bileyim belki local networkunuzde bir
sorun olabilir. O kadar Cok beklemek mantIksIz.

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.