Re: [LINUX:4216] mgetty+sendfax

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Thu, 22 Jan 1998 16:27:24 +0300 (EET)

On Wed, 21 Jan 1998, Sait Karalar wrote:

Selam,
text dosya icin de kullanilabilir sanirim,
MAIL2FAX adinda bir perl script'i var.. Buna benzer bircok script/program
da var, bir kullaniciya gonderdiginiz mailleri fax'a cevirip gondermeye
yariyor.. (Bendekini yollayacaktim ama kendime gore
degisiklikler yaptigim icin yollamadim, siz mgetty'nin altindaki
mgetty-1.1.9/frontends/mail2fax/mail2fax.pl (ve .rc'si var!)
programi bir inceleyin... Belki isinizi gorur...

> selamlar...
>
> mgetty+sendfax programi kurdum...
>
> TEXT bir dosyayi faxlamak istiyorum ancak "g3" formatinda olmasini
> istiyor..
>
> TEXT bir dosyayi nasil G3 file haline getirebilirm ?
>
> tesekkurler...
>
> ----------- bazi biligiler ve yaptigim islemler -------------
>
> Bunu nasil yapacagimi arastirdim ancak
> pbm2g3
> g32pbm
> pbmtext
> text i ghostscipte ceviren programlarla evirip cevirip bir G3 elde
> [...]

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]