Re: [LINUX:4219] Re: smbd ve ps ( acil cevap )

Taner Karagol (karagol@stat.metu.edu.tr)
Thu, 22 Jan 1998 09:59:21 +0200 (EET)

bende ilk once samba yi inetd ile calistirmak istedem ama olmamisti
sonra rc.local ile daemon olarak calistirdim
daemon olarak calistirmak icin -D opsiyonu ile calistirmayi unutma.
su anda smbd ve nmbd ikiside calisiyor.
inetd ile calistirmak icin -d1 opsiyonu ile kullanmak gerekli galiba ama
denemedim henuz.