Re: [LINUX:3951] Re: Linux Saticilari

Murat Cakir (mcakir@simko.com.tr)
Wed, 07 Jan 1998 18:11:36 +0200

Bence piyasada satilandan az olacak bir rakam herkesce kabul edilebilir,
tabii linux.org.tr buna ek olarak bir uyelik ucreti vs. gibi birsey
olarak da bunu kabul edebilir, ya da tabii su var, bu isi sadece
maliyetine yapabilir, en guzeli bu olur, ama bu isten biraz para
kazanarak yapip, bu paralarla da daha iyi bir servis imkanini
bulabilecekse, ben verdigim parayi severek veriririm dogrusu.