Re: [LINUX:3915] Re: NIS Client in test edilmesi ve kurulumu

Omer Ilk (omerilk@lab_fe.itu.edu.tr)
Tue, 6 Jan 1998 09:45:27 +0200 (EET)

Shadow password kullanilan sistemlerde shadow dosyasini nis
uzerinde dagitmayi basaramadim.Bende shadowdaki

kullanici:Wc3iZ38HCp0I2:
kismini password dosyasindaki

kullanici:x:
^
x kismina kopyalayarak sorunu hallettim. Bunu yaptiktan sonra /var/yp/
dizini altinda make komutunu vermeyi unutmayin. Boylece yeni password
dosyasi nis uzerinden dagilmaya baslayacaktir. ITU Fen-Edebiyat
fakultesinde NIS ve NFS' yi kullaniyoruz. Yaklasik 500 kullanicimiz var ve
sistem gayet iyi calisiyor.

Omer ILK