Re: [LINUX:3906] NIS Client in test edilmesi ve kurulumu

Omer Ilk (omerilk@lab_fe.itu.edu.tr)
Mon, 5 Jan 1998 10:33:32 +0200 (EET)

Yazdiklariniza gore Nis sunucu ve istemcileriniz calisiyor.Sanirim
/etc/passwd dosyasinin sonuna + koymayi unuttunuz.Birde sunucunuzda shadow
passwd kullaniliyormu?

Omer ILK