Re: [LINUX:3894] Re: CHIP Linux cd

Orhan Gokcol (gokcol@istanbul.edu.tr)
Fri, 02 Jan 1998 21:02:46 +0200

Deniz Altintasli wrote:

> dosutils directorysi yok ....
> ayriyeten Mitsumi 4x 'de Cd yi taktigimda bu redhat install cd2si degil
> dedi ....

Merhaba,

Dergide, once Harddisk'e kopyalayip sonra HD'den kurulmasi gerektigi
belirtiliyor. Ancak, hic bilmeyen ya da az bilen birisinin sadece dergideki
bilgilerden yararlanarak linux kurmasi mumkun degile yakin birsey diye
dusunuyorum. Boot disketi nasil olusturulur belirtilmemis. vbvbvbvb..

TR'deki hic bir linux sitesine (linux.org.tr) atifta bulunmamalari da
affedilir gibi degil. Garip bir tercume yazi olmus sonucta..

Selamlar,

Orhan Gokcol - gokcol@istanbul.edu.tr
web: http://www.mech.istanbul.edu.tr/~gokcol