Re: [LINUX:3727] Linux/WinNT

Cüneyt YILMAZ (cu@reborn.com)
Wed, 24 Dec 1997 11:29:50 +0200

--------------DE27384DE49C7D8FD6254B98

Selamlar,
benim makinemde Linux, 95, NT hatta bi aralar (benim bile nasil
kurduguma sastigim) OS/2 Warp 3.0 vardi. Su anda da agirlikli
olarak Linux/NT makineleri kuruyorum. Herhangi bir sorun cikmiyor.
Tabii sunu unutmayin NT install edildiginde (ya da herhangi bir
hard diski ilk gordugunde) boot sektorune signature koyar.
Install ettiginizde bu signature'in yanina bir de OS loader modulu
gelir (dual boot icin). Eger ille de Linux'un ustune kuracaksaniz bence
su yolu deneyin (NT ustune Linux'u tavsiye ederim, daha kolay :):
- minimum bir 95 kurup, ustune Linux kurun
- NT cd'niz geldiginde LILO'da DOS'u secip, 95'e gecin
- bir 95 dos prompt'undan NT setup'ini calistirin, ayni partition'a olabilir
- NT installindan hemen sonra C:\ deki autoexec, config vs gibi dosyalari
ucurun ve 95 directory'sini ve ilgilileri silin.
not: NT'ye ait su dosyalari SAKIN silmeyin:
bootsect.dos
boot.ini
ntldr
ntdetect.com
Tavsiyem Norton Diskedit gibi bi programla butun OS'larin boot
sektorlerinin bir yedegini almaniz.
Arti bilgi olarak, hem Linux'dan native NT partition'ini (NTFS) hem de NT'den
native Linux partition'ini (EXT2) gormek icin utility'ler de var.
Iyi calismalar,
Cu

BAYKAL%TRDICLE@vm.ege.edu.tr wrote:

> Selamlar,
> Yeni aldigimiz IBM server (32mb ram,2gb scsi disk,pentium pro) uzerine
> Linux ve NT yi birlikte kurmak istiyorum,NT daha gelmedigi icin once Linux
> kurmak istiyorum.(Linux da hic tecrubem yok, Linux-NT nasil dokumanini
> okudum),bu konuda (Linux+NT birlikte ayni disk uzerinde bulunmasi)
> problem yasayan oldumu. iyi calismalar,
> ******************************************************************
> | Abdullah BAYKAL. | BITNET : baykal@trdicle.bitnet |
> | Dicle Universitesi B.I.M. | Internet : baykal@vm.dicle.edu.tr |
> | DIYARBAKIR | Tel : (412) 2488356 |
> [...]

You can also contact me at:
mailto:netlearn@ceng.metu.edu.tr (NLI project related)
http://www.ceng.metu.edu.tr/~netlearn/ (NLI project main Web page)
When you kill a man, you're a murderor...
When you kill many, you're a conqueror...

--------------DE27384DE49C7D8FD6254B98 Content-Type: text/x-vcard; charset=iso-8859-9; name="vcard.vcf" Content-Transfer-Encoding: 7bit Content-Description: Card for Cüneyt YILMAZ Content-Disposition: attachment; filename="vcard.vcf"

begin: vcard fn: Cüneyt YILMAZ n: YILMAZ;Cüneyt email;internet: cu@reborn.com x-mozilla-cpt: ;0 x-mozilla-html: TRUE version: 2.1 end: vcard

--------------DE27384DE49C7D8FD6254B98--