Re: [LINUX:3516] Afterstep

Atakan Gurkan (agurkan@newton.physics.metu.edu.tr)
Tue, 9 Dec 1997 14:05:50 +0200 (EET)

On Tue, 9 Dec 1997, F. Serhat Ebil wrote:
> Selamlar,
> slackware 3.4 yuklu (kernel 2.0.30) makineye Afterstep window manager
> kurdum.
Bence yapmasaydiniz. tfwm'i denediniz mi?

> xwindows'u calistirdigimda hersey sorunsuz gorunuyor. Ancak Afterstep'in
> toolbari disinda butun uygulamalar monochrome (siyah ve beyaz) renklerle
> calisiyor (orn. Netscape...). Background renklerini sadece beyaz,gri ya da
> siyah yapabiliyorum.. Ancak xterm'lerin etrafindaki cercevelerde vs.
> cesitli renkleri gorebiliyorum..
>
> Ayrica afterstep'i degil de fvwm'i kullandigimda ise herhangi bir sorun
> cikmiyor...

Besbelli window manager cok renk yiyor. ya onun konfigurasyonuyla oynayin
ya da "startx -- -bpp 16" , ya da " X -query hopbili.edu.tr -bpp 16" tipi
bir seyle BitsPerPlane degerini degistirin (once bir "man X" deyin) .
Tabii ilk cozum icin Afterstep'in konfigure edilebilir, ikinci cozum icin
ise kartinizin 8 bpp den iyisini destekliyor olamasi gerekir.

16 renk server'i kullanmiyorsunuz di mi? :-)

sevgi, saygi, tfwm ...
Atakan Gurkan