Re: [LINUX:3480] Re: Samba & NT..

Ugur ELCI (uelci@tubitak.gov.tr)
Thu, 4 Dec 1997 14:53:37 +0300 (EET)

On Thu, 4 Dec 1997, Varol Kaptan wrote:

> Authenthification'u kim yapiyor, NT mi yoksa Linux mu? Arada bayagi fark
> var. Linux NT Domain Controller ile beraber calisirken genelde
> problem cikartiyor. Ornek config dosyasi gonderseydiniz iyi olurdu.

Samba versionun yUkseltmek bir cOzUm belki ama alpha dediGiniz o sUrUm NT
authentificationla sorunsuz CalISIyor mu ki? eGer CalISIyorsa sorun degil
deneyeceGim smb.conf'da da onemli bir deGiSiklik yok ornek dosyaya artI
olarak bir kaC mail oncesinde belirtilmiS olan bir kaC degisiklik yapIldI
o kadar.. benim anlayamadIgIm nokta benden baSka hiC kimse neden
baGlanamIyor.. eGer sorun serverlardan olsaydI benimde baGlanamIyor olmam
gerekiyordu. yoksa yanIlIyormuyum?

Simdilik yardImlarInIz iCin teSekkUrler.. alpha versiounu compile edip
deneyecegim sonucu bildiririm.
umarIm CalISIr ;PPP

iyi CalISmalar..

> Cok eski - son versiyora gecmenizi tavsiye ederim. Bu arada son alpha
> versiyonu NT Domain Controller login support ediyor. Bir bakmakta yarar
> var (Authentification'un Linux tarafindan yapilmasini istiyorsaniz).

> Varol Kaptan
>
> Research Assistant
> Informatics Institute
> Middle East Technical University