Re: [LINUX:3313] Sendmail/Delivery Confirmation...

Serkan Hamarat (hamarat@efes.net.tr)
Fri, 21 Nov 1997 12:56:23 +0200

Cihat Arikan wrote:

> Selam,
> Mail gonderirken 'Confirm Delivery' islemi acik oldugu halde sendmail
> herhangi bir mesaj vermiyor.. Bunun config dosyasinda hangi parametreyle
> acilip kapandigini bilen var mi acaba? Confirmation adinda bir parametre
> satirina rastlayamadim da.. Tesekkurler..

Selam Cihat.
Komut satirindan "debug level" belirleme secenegi var, -d ile.
Bunu bir incele.
Simdi ben baktim. Kategori 13 ile ayarlaniyor gibi.
"/usr/lib/sendmail -bd -d13 -q1h" gibi bir sey oluyor sanirim.

sendmail.cf'deki M komut setinde de bir seyler olabilir.