Re: [LINUX:3120] computerworld dergisinden...

Murat O. Berin (MuratBerin@worldnet.att.net)
Mon, 08 Dec 1997 20:41:42 -0500

R. Engur Pisirici wrote:

> ComputerWorld ve BT Haber 'nin gecen hafta daki sayilarinda cikti.
>
> TBD'DE LINUX KULLANICILAR GRUBU KURULDU
>
> Turkiye'deki Linux kullanIcIlarI, TBD catIsI altInda orgutleniyor.
> 1995'ten bu yana herhangi bir orgutte yer almadan, Internet ortamInda
> calIsmalarInI surduren Linux kullanIcIlarI, gecen hafta yaptIklarI
> toplantI ile Turkiye Bilisim Dernegi icerisinde yer almaya karar verdiler.
> ODTU, Hacettepe Universitesi ve Yeditepe Universitesinden temsilcilerin
> katIldIgI toplantI sonrasInda, grubun sozcusu Gorkem Cetin, Linux isletim
> [...]

Guzel bir haber. Linux konusundaki calismalarin bir dernek altinda
orgutlenmesinin faydali olacagini umut ediyorum, her ne kadar da
Linux'in "free spirit"'ine karsi da olsa :).

Esasinda benim ogrenmek istedigim, ODTU tarafindan yapilan Linux isletim
sistemi kitabinin bir copyasini nerden alabilirim. PS veya Latex olarak
internet'e koyulacak mi?

murat