Re: [LINUX:3034] listenin gidisati

Can Baysal (baysalc@boun.edu.tr)
Thu, 30 Oct 1997 11:52:21 +0200

Senol Gulgonul wrote:

> ben artik "bu listeye konu disi mesajlar geliyor" seklindeki mesajlara
> gicik oluyorum. mailbox'im doluyor falan filan komik bahaneler.

Tipki sizin ve benim mesajlarim gibi out of topic mesajlarin belli bir
yuzdeye kadar kadar varligi normal. Ve yine sizin sikayet edenlerden
sikayet etmenizin gosterdigi gibi insanlarin sikayetleri de normal.
Gicik olmaya gelince, dogal olarak gicik olmaya ve bunu ifade etmeye
hakkiniz var. Gicik olmaniza katilmamkla beraber bunu ifade etmenizi
normal karsiliyorum.

> yine gicik oldugum tavir listeye sorulan sorulara "insanlara balik
> verecegine balik tutumayi ogretmeli" seklinde yaklasim veya teklif.

Iste bu gicik olmayi pek normal karsilayamadigimi soylemeliyim. RTFM
yani.

> Kagan'a 100% katiliyorum.

Kagan'in amacinin not RTFM oldugunu sanmiyorum, en azindan bugune
kadarki uslubu bana hep aksini dusundurmustu.

> selamlar
>

> Senol Gulgonul
> senol@satko.com.tr

|  Can Baysal <baysalc@boun.edu.tr> |        System Manager       |