Re: [LINUX:2976] Linux vs Win98

Frank Kagan Gurkaynak (kgf@c3i9.epfl.ch)
Thu, 23 Oct 1997 11:01:05 +0200 (METDST)

On Wed, 22 Oct 1997, Cem Eryasar wrote:

> Selam.

[ Herhangi bir sekilde MS-linux tartismasi yapmak niyetinde degilim
sadece asagidaki sorulara cevaplarimi yazmak istedim ]

> Kisaca, merak ettiklerim:
> - Linux'un daha genis kitlelere ve ozellikle MS'un kucagina dusmus
> sirketlere tanitilimasi-tesviki icin neler yapiliyor?

bu tur 'gonullu' calismalari yapmaya calistigimiz bir
linux-org@linux.org.tr tartisma listemiz var. benzer sekilde
calismalarimizi http://www.linux.org.tr'da sunmaya calisiyoruz. Temel
olarak listelerde linux ile sorunlari olan insanlara yardimci olmak,
Turkce Linux belgeleri uretmek cesitli konferanslarda gonullu olarak linux
tanitimi yapan standlar kurmak ve seminerler vermek olarak yaptiklarimizi
siralayabiliriz. Ne kadar etkili oldugumuz tartisilir, ama ben sikayetci
degilim :-)

> - Daha onemlisi, ticari olarak destek veren ucuncu sahislari ortaya
> cikarmak icin bir calisma var mi?

Bence herhangi bir urune "ticari" destek veremeye karar vermis ucuncu
sahislar, bu konudaki calismalarini kendileri ortaya cikarmak
durumundalar, yani bir isi ticari yapmanin anlami bu. TR'de linux temelli
cozumler ureten ve destek veren sirketlerin varligindan haberdarim, ama
sanmiyorum ki bu sirketler "ortaya cikmak" icin "birilerinin" calismasina
gerek duysunlar..

Ticari linux destegi veren kisilerin ve sirketlerin listesi
Consultants-HOWTO'da tutuluyor, son baktigimda TR icin bile bir adres
iceriyordu..

> - Bunlar mantiksiz sorular mi? :)

?? yooo.. aklima gelmisken gecenlerde linux kullanicilari hakkinda bir
tartismada okudugum bir tartismayi aktarayim

" MS kullanicilari isletim sistemlerini kullanmak zorunda olduklari icin
kullaniyorlar, Linux kullanicilari ise sevdikleri icin Linux
kullaniyorlar"

> Sevgiler.
> Cem.

Kolay gelsin