Re: [LINUX:2868] Re: linux yuklenmesi

Frank Kagan Gurkaynak (kgf@c3i9.epfl.ch)
Tue, 30 Sep 1997 14:33:00 +0200 (METDST)

On Tue, 30 Sep 1997, Electronical Engineer Koray Torun wrote:

> [...]

Bu bence daha cok boot disketinin bir hatasi olsa gerek.. Yeniden
olusturmayi deneyin..

evet bu dogru ama, bu boot etmesini engellemez.. yani muhtemelen linux
dogru duzgun boot edecek ama harddisk'i taniyamayacak (dolayisi da install
edemeyecek).. Yani sozkonusu parametrelerin o hata mesajini cozeceginden
cok supheliyim...

eee bircok ufak sysinfo benzeri program bu isi yapmali.. Guzel bir sey var
mi diye bakinirken sunu buldum..

http://huizen.dds.nl/~checkhd/

detayli bir seye benziyor..

> Neden setup'inda bu tip bilgileri veren bir makineye denemek icin
> takmiyorsun ...

eger disk'in ureticisini ve modelini gorebiliyorsan sorun yok demektir..
WWW'den kontrol ediver..

http://www.seagate.com
http://www.quantum.com

vs..
http://www.blue-planet.com/tech/index.html

tum disk geometrilerini bulacagini iddia ediyor..

> Ayrica Norton Utilities for Win95 yuklu bir makinada
> Norton Sytem Information/Drive Details'indan da bulabilirsin.
>
> Ama bence elindeki makinenin ozelliklerine gore 1. secenek daha uygun.

:-)))))))))))))))) bir an dusunmeye calistim da :-))... yani o makineye
w95 yuklendigini sonra norton yuklendigini falan :-))))

> Umarim yardimci olur....

KGF