Re: [LINUX:2807] Re: Disk setlerin Win95 uzerinden kopyalanmasi

Ibrahim Elmasoglu (elmas@hidiv.cc.itu.edu.tr)
Fri, 26 Sep 1997 14:15:01 +0200 (EET)

On Fri, 26 Sep 1997, Electronical Engineer Koray Torun wrote:

> Peki sorunsuz olarak kullanabildigin bu CD'de asagidakilere benzer
> fileler varmi :
>
> * green.ENglish.txt
> * green.english.txt

> Bu dosyalari ayni dizin icinde farkli dosyalar olarak kabul edebiliyormu.
> Yani dosya isimleri UpperCase veya LowerCase olarak mi tutuluyor (DOS'taki
> gibi) yoksa buyuk,kucuk harf ayrimi varmi ?
[sildim]
CD de *.tar.gz li bircok dosya var. Buyuk-kucuk karakter duyarliliginda
ise Win95' e bagimli. ( dosya ismini verdigin sekilde gosterebiliyor
fakat dosyayi olustururuken hepsini kucuk harfli olusturuyor,(ya da
buyuk?). Bunu Win95 te deneyebilirsin.)
Saygilarimla.

Ibrahim Elmasoglu

elmas@itu.edu.tr