Re: [LINUX:2081] Re: listserv

Omer KURTULMUS (omer@yore.com.tr)
Sat, 1 Feb 1997 14:52:28 +0200 (EET)

Ilgilenenlere tesekkurler. Ozellikle dun gece epey bir vaktini bana
ayiran Sn. Engur Pisirici ye...
Sorun ilkonce start in serverd yi baslatamamasi imis. config de bir kac
degisiklikle bu hatayi giderdim.
daha sonra da HELO da bir problem cikti ve bunu DZMAILER secenegiyle cozdum...
Simdi liste calisiyor.