Re: [LINUX:1706] Re: sendmail 8.7.5

Selami AKSOY (selami@Flipper.Bitav.Org.TR)
Fri, 6 Sep 1996 14:30:10 +0300 (EET DST)

On Fri, 6 Sep 1996, Tore Tunail wrote:

> dene ve gor! :)
>
> sistem scriptlerinin cogu ksh icin yazildiklarindan bu sorun yaratabilir.
> sozgelimi csh ile ksh nin standard input ve output pipinglerinde farklari
> vardir. Serkanin yolladigi hata mesajinda da bir piping sorunu olmasi
> bana bunu dusundurdu.
>
> Tore

Ben zaten kullanIyorum. Iki makineden birininki bash birinin tcsh ve
simdiye kadar hic bir sorun gormedim. Istersen bir de sen dene. Ondan
sonra da sorun yaratabilir yerine YARATIYOR diyebilirsin belki. Istersen
de denemeden boyle bir sey ortaya atma.

Selami.