Re: workman ?

Baris Cenberci (cenberci@nsg2.ege.edu.tr)
Fri, 19 Jul 1996 19:16:56 +0300 (EET DST)

On Thu, 18 Jul 1996, Ozerk Alpay wrote:

> Burada bahsedilen program workman, yani x based audio cd player.
> Arakadasin aradigi text based audio cd player.
> Anlama kitligimi sezinliyorum?
> Saygilar.

Evet sayin dahi. Ben gerizekali oldugum ve siz de bu alemlerin krali ve
tek akilli insani oldugunuz icin anlam kitligi olmus. Tabii siz de hemmen
bunu sezinleyiverip (Zekaniz fiskiriyor, hic bir seyi kacirmiyorsunuz
ya...) olaya mudahil oluyorsunuz.

linux@bilkent beni zaman zaman cok eglendiren bir liste. Zeki ve 'her
seyi bilen' arkadaslar gelen soru ve cevaplara hemen mudahil
oluveriyorlar. Tabii bu isi bir tek bilen onlar. Peki kardesim, siz niye
bu listeye uyesiniz. Bir suru seyi zaten biliyorsunuz. Eh hani zekisiniz
mesela benim gibi anlama kitliginiz da yok ya, bilmediklerinizi de
okuyarak ya da daha iyisi sezinleyerek ogrenebilirsiniz. Yok liste
ustunde ona buna laf giydirerek masturbasyon yapmayi istiyorsaniz,
bunu bilelim de biz de kendimizi koruyalim. (Birkac tane daha boyle
asagilama iceren mail almayi bekliyorum sadece. Henuz bardak tasmadi.
Tastiktan sonra goruruz bakalim laf nasil giydiriliyormus....)

Listenin sizin disinizdaki uyelerine saygilar, ancak size saygi
duyamiyorum.

> Ozerk Alpay
> On the Net : ozerk@ankara.edu.tr Off the Net : Abidin Daver 23/1
> ozerk@politics.ankara.edu.tr Cankaya 06550
> http://www.ankara.edu.tr/ozerk Ankara - TURKEY
> A.U. Siyasal Bilgiler Fakultesi - Uluslararasi Iliskiler Bolumu
> A.U. Faculty of Political Sciences - Department of International Relations
> TEL (HOME): 90(312)4380690 TEL (WORK): 90(312)2237710

B.C.

e-mail: cenberci@nsg2.ege.edu.tr