Re: X win'de 16bit

Atakan Gurkan (agurkan@newton.physics.metu.edu.tr)
Wed, 22 May 1996 03:26:06 -0400 (EDT)

On Tue, 21 May 1996, Hirac Kasapoglu wrote:

> startx veya openwin ile acilan bir X windows session'u icin 16 veya daha
> fazla bit nasil kullanilabilir.
>
> Baska bir X server'e
>
> X -query <host> -bpp 16
benim X serverimin man page inde -bpp option i yok gibi :-?

> seklinde 16 bitlik renk kullanilabilirken startx ve openwin iicn bu
> opsiyon islemiyor. Bir fikri olan var mi?
Selamlar,
16bpp Xfree86 da ancak bazi kartlarda oluyor. Senin kartinla ilgili bir
README olmali (/usr/X11/lib/X11/doc/ altinda filan). Eger yoksa bana
sahsen kartini yaz bende varsa gonderirim.

sevgi, saygi, Napolyon Konyak ...
Atakan

PS: Ben onume gelene "sen" diye hitap etmeye basladim. Rahatsiz olan
varsa lutfen belirtsin ama bu yuzden liste trafigi ikiye katlanmasin. :-)