OZET: Kernel, network, v1.2/kernel 1.2.13

Kursad Keskinege (kursad@ege.edu.tr)
Mon, 15 Jan 1996 18:09:33 +0300 (EET)

Problem tanimi: Makinada kernel derlenirken, link sirasinda, linker error
veriyordu. Unknown procedure call benzeri. Ayrica network karti ile
ilgili problemler cikiyordu.

Son problem de 1.2.13 e ozel. Bu kernel ile calisan linux box'a her
yerden ulasilirken belirli bir router'dan ulasiliyor, ancak telnet
session bir sure sonra kitleniyordu.

Cozum:
1. yeni bir kernel install ederken eski linux dizinini tamamen
backupladiktan sonra silin

(tesekkurler, Balci, balci@bornova.ege.edu.tr

2. Network Kartinin markasini tam ogrenin. :) hatam dogru karti bilemem.
Bu arada Mycrodyne, NE5500 = PCNet. bu da epey surdu.

(tesekkurler Guerkaynak,admin@titan.ehb.itu.edu.tr,
Darendelioglu, bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr,).

3. 1.2.13 u hemen degistirin. Su an denedigim 1.3.20 ve 1.3.56 gayet iyi
calisiyor. Burada tesekkurler kendime gidiyor. bir suru kernel denedim.

Sonuc:
Yukarida soyledigim 3 maddeye uyunca problemlerim cozuldu.
Gelen maillar ise soyleydi(balci'nin mail degil sozlu oldugu icin burada
yok.)