Re: thnak

Atakan Gurkan (agurkan@newton.physics.metu.edu.tr)
Thu, 11 Jan 1996 12:20:00 -0500 (EST)

On Wed, 10 Jan 1996, Murat Naz [Delibalta] wrote:

> yardiminiz icin tesekkurler ama bahsettiginiz lsm yi nereden temin edip okuyabilirim tesekkurler.
> naz@lablinux.bim.ktu.edu.tr

faq(frequently asked questions) ya da css(cokca sorulan sorular)
dokumanlarini okuyun. Css hakkinda bilgi daha once listede cikti. faq
ftp://rtfm.mit.edu'den alinabilir.

Herhangi bir konuda soru sormadan once lutfen gerekli dokumantasyonu
okuyun ve sorunu kendi basiniza cozmeye calisin. Tubitak tarafindan
basilan ve Tubitak'in Kavaklidere binasindan alabileceginiz "Zen and the
Art of Internet" iyi bir baslangic olabilir.

Bu kadar bilgiden sonra artik soyliyeyim. LSM ftp.metu.edu.tr'da linux'la
ilgili directorylerin icinde biryerlerde var. Ayrica faq da ayni yerin
civarinda olmali (muhtemelen docs/ altinda). Ancak sunu unutmayin. Siz
ftp site'i icinde browsing yapma zahmetine katlanmazsaniz, baskasi da
sizin icin katlanmayabilir.

Bu mail'i kisisel bir saldiri ya da uyari olarak dusunmeyin. Ancak
ozellikle sizin cok sik URL sorulari iceren mailleriniz yuzunden bunlari
tekrar etmek zorunda kaldim.

Elbette listeye istediginiz mail'i atabilirsiniz. Sizi engelleyemem. Ama
bu islerin bir yapilagelis bicimi var. Ornegin bana 64K'lik 1000 tane
mail atmanizi da engelleyemem ama bunu yaparsaniz biraz ayip olur.

sevgi, saygi, rtfm ....
Atakan