Re: Ozet: Quota

F Kagan Guerkaynak (admin@titan.ehb.itu.edu.tr)
Mon, 8 Jan 1996 11:37:32 +0200 (EET)

> yani kernel quota desteksiz olup da sonradan quota destegi konamaz mi?
> (sonucta standart kernel'e quota ozellikleri eklenecek..)
> ?
> kernel'deki quota destegi 1.3 te geliyor 1.2 de gelmiyor yanlis
> bilmiyorsam?
eskiden (1.3.5 kusur oncesi) quota ayrica kernel patch'i olarak geliyordu
sozkonusu patchleri uygulayinca kernel artik quota destegi veriyordu
1.1.1 kusurden beri bu yolla quota kullanilabiliyor. 1.3.x te yeni olan
bu patch'in src tree icerisinde bulunmasi, ayrica eklenmek zorunda olmayisi

> ozet icin tesekkurler...

iyi calismalar
F. Kagan