Re: PCI Ethernet karti ...

Kemal GUVEN (kemal@eti.cc.hun.edu.tr)
Mon, 20 Nov 1995 17:41:47 +0300 (EET)

On Sun, 19 Nov 1995, Yavuz Darendelioglu wrote:

> Merhabalar,
>
> Compex-PCI ethernet kartini P-100 makinada Linux ile nasil kullanabilecegim
> konusunda yardimci olabilirseniz sevinirim.

PCI ile bir sorunu oldugunu zannetiyorum. Compex kartlarda, bir kac mode
(ne2000, wd80x3 gibi) destekleniyor. Bu modlardan hangisini sectiginiz
onemli. Bir de linux probe'lamaya basladigi base adreste sizin kartinizi
yanlis bir kart olarak bulabiliyor.

Tam bir konfigurasyon verirseniz size yardimci olabilirim zannediyorum.
Kartin modu, base ve IRQ 'su gibi bilgiler yardimci olabilir.

> HOWTO'larda ve Hardware-List'lerde bu kart hakkinda birsey bulamadim.
> Linux'un tanidigi PCI ethernet sayisi da bir elin parmak sayisini gecmiyor.
>
> Ne dersiniz? Yoksa Linux'ta PCI ethernet kullanmak icin henuz vakit erken mi?
>

> Saygilar,
>
> Yavuz Darendelioglu
> Ankara / TURKEY

Saygilar,

Kemal Guven, Researh Assistant Tel : (90) (312) 235 25 53
BS & MS Hacettepe University (90) (312) 435 52 84
Computer Science & Engineering Fax : (90) (312) 235 25 56
Beytepe/Ankara/TURKIYE e-mail : kemal@hun.edu.tr