Re: Uretim Problemleri

Bedri (bedri@compclup.ceng.metu.edu.tr)
Fri, 3 Nov 1995 12:06:29 +0200 (EET)

On Thu, 2 Nov 1995, Barcin Alpcigay wrote:

> Merhaba,
> Bu listeye uye olali iki guin falan oldu ama linux'culeri
> daha fazla var sanirdim. Yanildim galiba.. Ne bu ya? Bir kisi kalkip da
> adam akilli bir sey yazmiyor .. Burasi bir liste.. Danisma hatti falan
> degil hani. Yazin konusalim hatta daha da ileri gidip IRC'de bir oda
> falan acalim. Hani bu da yetmezse dernek kuralim.(Tabii ki saka)
> Yani en inactive liste durumunda galiba burasi var. Hadi biraz hareket
> lutfen. Bu arada linux modem alakasi ile bilgim var . Ilginizi cekecegine
> eminim. Eger konusmak isteyen varsa ben buradayim.

> [...]

Niye saka olsun Linux'u yaymak icin dernek kurma fikri cok iyi bir fikir
ayrica da bu dernegin bir subesini Odtu de(ve de baska universitelerde)
Linux kullanicilari toplulugu olarak acmak ta ayri bir fikirdir.

Saygilarimla.

Bedri Ozgur Guler
E-mail :e077176@narwhal.cc.metu.edu.tr
bedri@compclup.ceng.metu.edu.tr