Re: CD

Tuncel Mutlu (tuncel@mercan.cmpe.boun.edu.tr)
Fri, 8 Sep 1995 18:27:14 +0400 (EET DST)

On Thu, 7 Sep 1995, Murat Balci wrote:

> Gunler sonra Ankaradan mailler alabilmek guzel sey , umarim cok fazla sey
> kacirmamisizdir :) Herneyse, gecen 1 haftada benim sordugum sorulara
> cevap geldimi bilmiyorum, bana Istanbuldan bir mail geldi sadece, oda UMC
> kartindan muzdarip ve durumu benden cok farkli degil. Bu arada ben Win95
> kurdum, baslangicta hayli garipsemis olmama ragmen su anda yavas yavas
> alisiyor gibiyim, ama Linux icin hard diskimde bir partition var, bir gun
> yarim kalmis projelerim icin donebilirim .
>
> Benim sormak istedigim birsey vardi, Linux'un CD'sini alabilecegimiz
> [...]
Linux CD'leri ve baska ilginc CD'ler Infomagic ve Walnut CDROM'dan
alabilirsiniz. E-mail adresleri ve web sayfalari :

info@infomagic.com www.infomagic.com
info@cdrom.com www.cdrom.com

Yanilmiyorsam e-mail adresleri bunlar (web icin eminim). Faks
gonderirseniz daha hizli olur (web sayfalarinda vardir). Fiyatlar kisaca

infomagic :
LINUX Developer's Resource 4 CD Set AUGUST 95 $25.00

cdrom.com :
Slackware Linux (Official v.) -- Slackware 2.3 + more. 2 discs $39.95

Her ikisinde sunsite ve tsx-11 arsivleri var. Posta ucreti galiba
dahil degil.

Iyi calismalar.

Tuncel Mutlu