Re: mouse & X - benden baska fikir yok

Murat Balci (balci@baum01.ege.edu.tr)
Tue, 29 Aug 1995 09:21:57 +0400 (EET DST)

On Mon, 28 Aug 1995, F Kagan Guerkaynak wrote:

> Selam murat,
>
> Gercekten aklima baska bir fikir gelmiyor.

Aklima gelen herturlu soft/hardware olasiligini denedim, artik mouse'un
com portlarindan birisinin bacagini kirmaktan korkutugum icin hardware
kismindan vazgectim, ama artik aklima software ile ilgili birseyde
gelmiyor.. Ben systemi kurarken kolaylik olsun diye burdaki NFS
server'indan kurmustum disk'leri, ama kernel daha yeni olsun diye 1.2.8'i
almistim baska bir yerden. Belki sorun budur deyip METU'dan gerekli
diskleri tekrar aliyorum. Sonbir defa deneyecegim, olmazsa
"Windowszede"'lerin arasinda donecegim :( Ama gercekten text ortamda
calismak zor ve gereksiz suanda.

> Belki bugun yarin ara verip sonra yeniden denesen :-)

Linux'u kurma sebebim aslinda denemek istedigim bazi servislerin
denemesini yapmakti buyuk oranda. ( ve tabii windows'tan kurtulmak ) .
HD'de linux duracak ama gerektigi zaman text mod.da acik islerimi
yapacagim, kimbilir belki calisir. :)

Birde aklima geldi, mouse ile ilgili howto larin birinde PS2 mouse'un
sadece IRQ12 yi kullanabildigi yazili idi. Benim ethernet kartida
12'deydi, ama onun yerini degistirmeme ragmen bir degisiklik olmadi.
Ancak MSD ile baktigimda mouse ( COM1 IRQ4 te gorunuyor ). Acaba bununla
ilgili birseyler olabilirmi ??

> Birde comp.os.linux.setup .misc ve .X'e post et diyecegim.

ok, belki bu hatlarla gelecek sene cevap gelir :)

> Kolay gelsin
sagol, sanada.
murat.

> F. Kagan Guerkaynak

----
Murat Balci UNIX sys. Admin
s-mail : Ege Universitesi B.A.U.M - Bornova, IZMIR, TURKIYE.
e-mail : balci@baum01.ege.edu.tr Phone :+(90)(232)3881080-253