Re: Kalan processler...

Ozgur YUXEL (advise11@knidos.cc.metu.edu.tr)
Thu, 26 May 1994 10:32:59 +0200 (EETDST)

On Thu, 26 May 1994, Alp Onalan wrote:

> Merhaba
>
> Linuxtan logout etmis adamlarin bir sekilde kalan processlerinin
> (Saniyorum kill sinyalini bir sekilde alamiyorlar) oldurulmesi icin
Logout edenlerin shelleri kaliyor mu sistemde ? Yoksa sadece finger da mi
gozukuyorlar .. Bilgisayar Toplulugunda kullandigimiz eski surumlerden
birinde bu sorun vardi .. Processlerin kill olmasina ragmen
kullanicilarin bir kismi wtmp dosyasinda logged in olarak kayitli
kaliyordu .. Biz careyi bu dosyayi duzenli olarak silmekte bulmustuk ..
Ama daha sonraki surumlerde bu sorun kalmamisti .. Siz hangi
distributionu kullaniyorsunuz ? (SLS, slackware, debian?)
> (Otomatik olarak)
bir utility bilen var mi?

| Ozgur YUXEL | METU Computer Engineering Student |
| Tel&Fax: (90-312) 210 12 99 | METU Computer Center Consultant |
| E-Mail:advise11@knidos.cc.metu.edu.tr | METU Computer Club director |
| yuxel@compclup.ceng.metu.edu.tr | METU Computer * (Thinx UNIX) |
Computer is a profession but music is a hobby ................................